fredag 27 november 2009

Livets mening =

Loijsans & Jonis lilla underbara sessa Ella EMILIA Saarinen!
Söt så man smälter!




En liten videosnutt på våran älskade lilla prins. Sååå mycket kärlek!

Igår hade vi besök av sötnosarna Ida & Sarah. Goa goa tjejer!
På söndag kommer Ida hit med sina sessor och det ser vi fram emot!
Idas lilla Nathalie ringde till Emmie imorse, jag vet inte om hon vågade säga nåt i luren eller om det var Ida´s röst som gjorde att Emmie sken upp som en sol?=)

Idag har vi haft besök av lilla söta Annica.
Fick även se UL bilderna o nog tyckte jag mig se en liten snippa där? hahahahahaha
Snart är eran lillfis bland oss oxå och jag längtar så väldigt!

Eftersom jag & Micke känner att vi gjort vårat nu,
känns det helt underbart att ha andra små att se fram emot.
Jag njuter för fullt av våran lilla prins här hemma som enligt mig som mamma är helt bedårande då han tittar med sina stora blå och ler världens leende.
Och lilla Emmie som lär sig massa nytt varje dag och blir fakiskt mer o mer lik mej för varje dag, TILL SÄTTET! =)
Att se på bilder av lilla Emilia får mig att gråta, hon är såååå fin o jag håller henne så kär.
Joonas & Carros lilla Colle skulle jag kunna äta upp så go e han!
Förresten så ligger han hemma nu i över 40grades feber så vi skickar massa krya på sig pussar till honom!!!
Hur som, om nu jag o Micke är fast vi det vi sagt, att vi nöjer oss med 2 hjärtan,
så hoppas jag på att få uppleva flera sötnosar som våra nära & kära skaffar=)
För barn är verkligen det mest underbara här i livet !

Men först o främst, i januari är det Pias & Nickes tur o få en liten en!
Sen är det Annica & Jörgen i april.
Sen då??? =)

6 kommentarer:

accka sa...

Aaaa satan vad GOOOOOOO Mio är<3<3 O världens sötaste o stoltaste storasyster! Älskar att vara hemma hos er o mysa me dina små...

Nu måste vi bara se till att Emmie o viggo får ses igen o leka!

Va självklart VÄLDIGT mysig att träffa dej me gumman:)

Love er!

Eva sa...

Söta två små ni har Sina...duktiga lillkillen som kan lyfta huvudet så bra! :0)) Många kramar i advent från mig & mina små!! //Eva

loijsan sa...

oh så ja länggggg efter er! <3

Anonym sa...

Voi pieni Mio, kun on jo hirveesti kasvanut!!! Kuluispa aika äkkiä, niin nähdään!!!<3<3<3<3
Emmie-kaunokille suukkoja!<3

Rebekka

Anonym sa...

Voi, pieni Mio on kasvanut jo kauheesti!!!<3

Kuluispa aika äkkiä, niin pian nähdään!!!<3<3<3

Emmie-kaunokille suukkoja! Puss!<3

Rebekka

Carro sa...

Älskade underbara barn! så stark han är i nacken gumman! duktiga lilla Mio! älskar er