tisdag 17 november 2009

Blir lite sné

Inte blev de nå vaccin för oss idag för Emmie-snorpan fick feber.
38,6 sist vi tempade o på Vc sa dom att de får inte ha nån temp alls.
Och vi vill inte åka till mässan med en sjuk tösa såklart!
Eller vi vill överhuvudtagen inte ta vaccinet INNAN Emmie fått den.
Körde förbi där idag o godeguuud vad bilar o lååååååånga köer!
Kul o åka dit o köa med 2små? Näää. Men sprutan ska vi ta hur som!

Sen är jag ruggigt besviken på några hemifrån.
Jag har inte min familj här i Örebro o jag väntar & längtar efter dom som barnen längtar efter jultomten.
Helst nu när jag har en liten bebis o visa upp (som för den delen inte ens är sååå liten längre)
Hur som, LOVA inte o komma hit när ni ändå inte kan hålla det!
Helst när ni vet hur överlycklig jag blir av besök hemifrån.
Och kan ni inte komma som ni lovat,
ring då för guds skull o meddela så jag slipper vänta o längta.
Riktigt ledsen blir jag på sånt!

Till lilla söta Lea!
Vi tänker på dig hjärtat. Du e en riktig liten kämpe!
Snart ses vi! Pussar & Kramar i mängder!

Inga kommentarer: