lördag 21 november 2009

Bebis på G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saknat varann massor!!! =)
'Morbror Joona'
Underbara Colle-gladfis!

Finaste Carro myser med Mio <3
Lilla Tilda-sessan <3

Emmie & Joona <3

En himla fin dag för oss;
Loijsans & Jonis kotte är på G nu ! Wiiiiiiiiii <3
Kl.17 var Loijsan öppen 5cm, nu är dom hemma och inväntar så värkarna ska sätta fart igen.
Sänder alla mina krafter o tankar till mina älskade hjärtan.
Jag tippar på att kotte är född strax inna 06?

Idag har vi haft finbesök av Joona, carro, Colle & Tilda.
Ni har varit så efterlängtade och vi har haft en helt underbar dag!
Emmie har varit piggare under dagen men väldigt trött vart hon framåt e.m.
Colle & Emmie var såååå söta mot varann!
Massvis med pussar o kramar, underbara älskade barn.
Lilla Mio har mest sovit och varit nöjd=)
Alltid så tungt i hjärtat när de måste åka och man vet att det kommer dröja ett tag till nästa gång vi ses.
Kl. är nu 23.55 och dom åkte väl för 10min sen och jag saknar er redan!!!!
Tack för alla fina paket och tack för att ni är ni! Love u!

Smygfilmade våra små! hehe. Söta va =)

2 kommentarer:

Laila sa...

Oh, vad söta de är! Bästa kompisar i vått och torrt. Föralltid, eller hur? De är så mysigt med barn som har den där speciella kontakten. Spelar ingen roll hur länge sedan de sågs, är alltid som dewt var igår...

sina sa...

Laila ;
Jaa verkligen det där var helt sjukt haha, direkt så krama dom varann o dom var så himla försiktiga mot varann helatiden!=)
Helt underbart o se och uhh jag blir helt rörd=)