måndag 30 november 2009

en fullspäckad dag

Skriver lite kort bara, mio sover i famnen min, han har lite ont i lilla magen.
Idag har jag kört o flängt runt.
Emmie till dagis där hon blev glatt bemött av dagiskompisar som ropaq eeemmmiiieeeee när hon kom, de pussade o kramade på henne o det kändes sååå fint i mamihjärtat=)
efter det skulle micke till tandläkarn, han fick akuttid.
stackarn e rädd för tandläkarn men han fixade det fint,
men måste tebax på fredag o jag är INTE avundsjuk!!!
sen var jag till mvc på efterkontroll BOOOOOO o cellprov. min bm är guld!
handla blöjor mm, mata mio, hämta gröna boken o till bvc med mio.
min lilla prins har vuxit jättebra! 57cm & 5,5 kiilo käärlek!
skyndade o hämta emmie o sen åkte vi o handla hygienartiklar o så.
Förresten så hade dagis gått topp trots 3v uppehåll.
Hon hade somnat med frökens kinder mellan händerna hehe lilla goosungen=)
Idag har vi haft en xtra nöjd o tillfreds tösa hemma o det betyder allt för mig!
Förresten så är det Luciafirande på dagis den 11te o det ser jag jättemycket fram emot.
Godeguuuud så söta de ska vara=)

Inga kommentarer: