torsdag 28 juni 2012

Vill sova

Idag kördes syrran med ambulans till stockholm.
De skulle göra sk ballongsprängning på na.
Operationen gick bra, MEN doktorerna kunde inte hitta felet.
Vad som händer nu vet vi faktiskt inte.
Denna dagen har varit tung och jag har varit och är fortf otroligt gråtmild,
så det får bli sängen nu.
Huvudet spränger så.
Jag mår ok,
men mitt hjärta gör ont när andra har det så himla jobbigt.
Jag var en sväng på stan med barnen idag och stötte på söta Zandra som förlorade sin lillebror för ett par veckor sen.
Luften gick ur mig totalt och jag visste verkligen inte vad jag skulle säga.
Zandra är så himla söt och fin,
men sorgen lyste i hennes ögon.
Grymma grymma värld!

Och det där med att allting går i tre,
jag har sån hemsk magkänsla om vem som kommer råka illa ut härnäst.
Men det kanske bara är min rädsla som talar för sig där? Hoppas jag!!!!

Nee, dags att sova och samla en smula krafter.
Imorgon är en ny dag <3



När jag skulle baka idag upptäckte jag texten LOVE YOU inristat i chokladen *ler* så sött =) Love you to Mikey ;)


Inga kommentarer: