fredag 1 juni 2012

Baket fortsätter....

Tingeling var temat=)



Emsan ville ha flaggor som i Leilas bok, då tager vi vad vi haver *ler*
Jag har påbörjat så väldigt mkt här hemma så jag vet lixom inte vart o hur jag ska avsluta?
Men nu tänker jag sittaner en stund o andas.
Älskade Martina körde förbi med bord imorse, världens bästa är hon!
Som att hon inte har tillräckligt o göra ändå liksom...
Barnen väntade på henne i fönstret och när de fick syn på henne vart de så ivriga så Emmie lyckades få en hängande blomma i huvudet (obs ingen tung kruka!!!),
men hela hon, fönsterbrädan och golvet var täckt av blomjord.
Hörde henne ropa neeeeeej mamma hjäääälp, jag måste ut till Amartina!
Och hon fick så bråttom så hon lyckades dra med sig EN TILL stor blomkruka på golvet.
Kraaash, krukan i många bitar och ännu mera blomjord på golvet.
Jajja, sånt som händer! Ingen kom till skada iaf!

2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

Huh, sä oot nähny vaivaa!! IHANAT!

sina sa...

Se on vaan kivaa!=)