onsdag 27 juni 2012

Trött.nu

Johoo just nu är jag så himlans trött och det ska bli himla gott att få lägga sig strax.
Idag har det varit blandade känslor.
Min fina L och hennes familia har det tufft nu då det hänt nåt riktigt riktigt tråkigt i familjen.
All min styrka och MÄNGDER med kärlek till er,
tänker på er helatiden!!!!

Sen nåt glatt, min lilla guddotter ska bli storasyster!
Det har jag vetat länge nu, men nu är det offentligt lixom!
Yeeeey sikken lycka med ett nytt litet liv som är beräknat i januari.

Imorgon är jag LEDIG!!!!
Ska fixa o dona här hemma,
men innnnte städa, för det har jag hunnit göra idag efter jobbet.
Sovrummet är klart!
Nu får målarfärgsodören dunsta lite, sen kan vi möblera där inne igen;)
Vi har lite planer på omtapetsering.
Hoppas Micke inte tappar suget nu! *ler*

So long amigos!

Inga kommentarer: