söndag 10 juni 2012

Om helgen

 Idag har vi haft en lugn hemmadag.
Jag vaknade 5.30, eller, barnen väckte mig då.
Emmie studsade upp och kramade mig ; åååå vad jag har saknat dig!
samtidigt som våran Mio-papegoja såklart direkt härmar o säger samma sak ; sakkna dejj mamma!
Hehehehe SÖTUNGAR!
6.30 'sparkade' jag upp Micke så jag kunde få sova lite och när jag vaknade 3tim senare mådde jag gött.
Seg, men inge illamående eller huvudvärk. Och HUNGRIG!!!! Mest helatiden!

Däremot mår våra små korvar inte så tiptop,
de snorar och är en smula hostiga.
Vi skulle på kalas idag, men det fick vi avboka för idag var det ingen idé att släpa barnen nånstans.
Men ännu en gång rara Sarah, grattis hjärtat !
Hur som,
jag hade verkligen en toppenkväll igår!
Herregud jag har inte skrattat så mkt på väldigt länge.
Martinas underbara skratt smittar verkligen av sig!
Vi var hos Sara som bor i ett jättevackert hus,
drack gott och åt massa gott småplock. Galet mysigt och tokigt roligt.
Men, på väg till stan i Taxin blev jag heeeeelt kallsvettig o illamående.
Åksjuk blandat med alkohol!
Aldrig hänt förr, men å andra sidan dricker jag ju aldrig numera.
(Förresten så hann jag få i mig 4cider och ett halvt glas vin på förfesten och det var lagom nog)
Iallafall trodde jag att min kväll skulle sluta där,
men efter lite frisk luft och 2 stora glas VATTEN mådde jag som en riktig partyprinsessa igen, hehe.
Vi dansade till kanske 10braiga låtar.
Men godeguuuuud så trötta alla var!

Så jag lämnade lätt min nyköpta White Russian till Alex och jag o Maria pös hem.
Hem till sängen.
Micke väntade hemma med en sån där god Micke-omelett och den slank ner lätt!
Sen var det bara att säga nattinatt, TACK FÖR EN BÄST KVÄLL.
Och tack för att just ni är mina vänner!!!

Inga kommentarer: