tisdag 26 juni 2012

Tisdag

Bakade Finska pinnar till patienterna på jobbet (deras önskan). Det var mkt uppskattat=)

Milkshake (bara jag som tyckte om dom)
Jobbet går bra,
men herregud vad jag saknar barnen när jag är där.
Ni vet, kvällsjobb - hem sent, dagtur nästa dag - upp tidigt. Hinner ju knappt se mina små busfrön känns det som.
Men idag har jag jobbat dag och gör det imorgon med,
vilket betyder en smula mer tid att umgås ;)

Ibland slås jag av panik då det är en del just nu och jag vet inte hur jag ska orka med allt?
Men allting går va?

Förresten så pratade jag med chefen igår och hon vet inte när lönerna blir klara och min höjning lär inte bli hög då hon menar på att det inte har nån större betydelse om man arbetat som uska 10år eller 2år,
utan att lönen grundar sig mestadels på tiden som man arbetat på stället???
I mina öron låter det galet, men vad vet jag?
Jag tänker bita ihop denna sommar hur som.

Skriver mer imorgon eller så. Puss hej så länge!

4 kommentarer:

Eva sa...

Tänker på dig gumman!! STOR Kram och hejja dig vad det än gäller...vi fixar mer än vad vi tror!! <3

sina sa...

Tack hjärtie <3
ja vi klarar av mkt mer än vi tror.
Just nu är det mkt och göra,
mkt man ska orka med och hinna med.
Vänner som är tokglada med all rätt och andra som har det astufft.
Man glädjer sig med sina hjärtan medans hjärtat samtidigt gör så himla ont för andra.
Ojoj, livet e då inte en dans på rosor alla ggr,
men allting går, inte sant?=)
Många kramar och klapp på maggen <3

Anonym sa...

*lovelovelove*//Eva <3

sina sa...

Lovelovelove!