måndag 11 juni 2012

Vad tror ni????


Jag har klurat på det här med håret inför kommande bröllopet ;)
Jag vill ha en uppsättning, med 'slarviga lockar'.
Vet inte om jag borde ta det säkra före det osäkra och boka tid hos frissan.
Eller om jag skulle våga chansa att sätta upp håret själv?
Jag testade en gång idag, att sätta upp mina lockar lite slarvigt sådär tog mej 1minut!
Så om jag ger det lite tid, köper bra hårnålar och nån bra spray,
kanske skulle jag greja nåt som duger??
Vågar jag???? =)

3 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

jag tror että hienot hienot !! :)

sina sa...

Kun mä oon se kaaso vai mikä se nyt on (brides maid) Micken veljen häissä, luuletko et osaisin ite laittaa jonkun kivan kampauksen?
Tos koitin vaan, otti noin minuutin ;) hehe
Mää en hei pääse sun uuteen blogiin sisään!

Yasu/Tiera sa...

Oii joo kaaso.Toi on tosi hienon näkönen, varmast saat laitettuu itelles nätin kampauksen! :)

Mä laitoin sun sähköpostii sulle kutsun siihen blogii, sun pitää sieltä mennä klikkaa sitä linkkiä ja sitte sinne liityt lukijaks ;)