onsdag 27 juni 2012

En ny dag

Inte nog med det tråkiga med fam Åkerman,
så fick jag ett samtal av min Joni igår kväll,
syrran har åkt på en hjärtinfarkt och ligger inlangd.
Hon har smsat mig nu och hon är vid medvetande och uppe på benen men har ändringar på EKG-t,
alltså en pågående infarkt sen igår som läkarna ska försöka stoppa.
Det kan slå till rejält när som,
eller så kan det stanna av.
Tur att läkarna är så duktiga numera och att hon är i bra händer!
Idag ska hon göra ultraljud, hoppas allt är på rätt väg.

Jag är så pass skrockfull, så jag tror ju aldrig att en olycka kommer ensam.
Först Loijsans mamma i förrigår.
Min syster igår.
Vem sen?
För allt går i tre !!!!

Ush, hemska känsla!

3 kommentarer:

Lela sa...

Massa kramar och säleke till dig alla dina fina!

Therese sa...

Men kära du <3
Önskar det fanns nåt jag kunde göra. All min kärlek till dig och dina nära.
Puss

sina sa...

Tack älskade ni.
Syrran är på operation nu.
Och så fick jag ett väldigt ledsamt samtal från en väldigt ledsen Loijsan för ett tag sen =(
Uhh mitt hjärta gör så ont för deras skull=(