lördag 2 juni 2012

Bildregn !



Kladdkaksmuffins med chokladgrädde och chokladdoppade bubbar

Cakepoptårta


Mio trivs =)






Micke gjorde tårtan. Duktigt tycker jag! =)


Lilla Mio tänker o tänker.....

Ohhh paket o paket o paket














Pga vädret fick vi kalasa inne,
men det gick helt okej!
Vi dukade upp i tomma rummet och barnen verkade glada och nöjda och det var ju huvudsaken!=)
Lite gott o snaska på och smurfhits i bakgrunden,
det räcker för att göra 21 småhjärtan glada. Underbart!=)

Vi är så otroligt lyckligt lottade som har alla dessa underbara människor i vårt liv.
Tack från hela hjärtat för att ni kom hit och förgyllde Emsans dag. Våran dag!
Och tack så himla mycket för ALLT fint hon fick, ojoj så mkt fina saker.
Alldeles för mkt...
Underbara er!
Inte skulle vi byta ut er mot allt guld i världen. Lovelovelove!!!!! BIG TIME!

Nu längtar jag ännu mer till den dagen vi bor i hus och jag kan fritt bjuda hem människor som vi håller kär.
Fixa dagar då barnen får busa fritt, grillkvällar, ja ni vet, godegud så härligt!=)
*Drömmer drömmer*

2 kommentarer:

carro sa...

Åh så fint du hade gjort och bakat gumman! Bra att ni hade en underbar dag<3 pussa sötnosarna. älskar er

sina sa...

Taaack hjärtat <3
Ja barnen verkade så nöjda o glada och även då C, T & O kom ett par timmar senare *ler* så smälte de in genast o fann sig liksom.
C var så himla sööööt, inte ett pi p när jag tog upp honom och sen efter en stund var det en liten hand som tog min hand o jag tittade ner och där står lille boll.
Jag blev sååå himla varm om hjärtat.
Älskade lille pojk <3
Önskar så att vi kunde ses oftigare!
Tack för presenterna söta!
Lovelovelove u