måndag 18 juni 2012

Allvaret börjar!

Joo, de hade ju totalt glömt bort mej på jobbet.
När jag äntligen efter mail + samtal fick tag på dom var de som stora frågetecken.
Inget med lönen var fixat tex.
Men jag börjar som vanligt imon så tar de tag i det.
Kanske är det så att jag får ligga på en smula?
Trist tycker jag.
Jag säger inget illa om chefer eller annan personal där, för alla är helt underbart rara,
men något förvirrat och förvirrande är det allt.

Vi får hoppas att det löser sig!
Det är annat också som inte går våran väg just nu,
så idag känner jag en smula maktlös, orkeslös och ledsen,
men NYA TAG imorgon!

Vi kom hem för ett tag sen,
barnen har badat och har mätta magar,
nu blir det en godnattsaga, för imon ska vi upp tidigt!
Pusshej!

1 kommentar:

Therese sa...

Lycka till idag! <3