fredag 8 juni 2012

Helg!!!

Idag har vi haft fint väder.
Vi var en sväng till stan en snabbis redan vid 10.
Maria o barnen joinade oss då Maria oxå behövde hitta nåt fint att ha på sig till morgondagen.
Vi ska nämligen till Hovsta på lite tjejfest woop woop *ler*.
Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att min Loijsan oxå kan komma,
vore så himla trevligt.
Min glada underbara ärtiga lovliloijs!
Men om inte, så kanske vi ses nästa helg iallafall.

Igår föll mitt humör från topp till en svacka,
men idag känns det mkt bättre.
Jag har haft en fin dag med mina små vildar (för vilda är dom allt, men världens goaste vildar!).
Imorgon ska vi mysa, antingen hemma eller om vi hittar på nåt skojsigt?
Och sen är det som sagt min tur att få vara bara jag, med några av mina underbara vänner.
Det behövs ibland det oxå.
Om inte annat så en gång om året iaf=)
Maria kommer hit på em,
sen kommer bästa Amartina och hämtar oss.
Vi ska vara hos en vän till Martina. Sen ut o röra på våra lurviga;)
Ska bli så himla roligt!
Det här behöver vi !

Inga kommentarer: