måndag 4 juni 2012

Ge oss VÄRME!!!!


Andra räknar ner dagarna till semestern,
jag räknar ner dagarna tills arbetet sätter fart på heltid snart.
Göttmoos me jobb,
men kanske en smula träligt att behöva arbeta just DEN BÄSTA TIDEN av året.
Men thats life!
Jobba bör man så man har råd o leva också.
Jag gillar INTE skiftjobb, det tar på en väldigt mkt då man har småknodds.
men faktiskt kan det vara skönt ibland oxå, att kunna ha en o annan lugnare morgon med de små.
Sen är det en annan femma att man kommer hem sent och känner sig skitstressad inför att behöva lägga sig för att orka upp o jobba om ngr timmar igen....

Idag jobbar våran Miklos över. Till sent antar jag.
Det hade jag glömt bort, som vanligt...
Idag har jag hunnit vara iväg på ärenden och bakat sånt som man kan frysa in o göra klara när det behövs. Tippentoppen va?!
Bara vispa lite grädde och vaniljsås och doppa lite bubbar, sen är det klart,
så VÄLKOMMEN mina hjärtan från tälje !!! *ler*

Nehej nu har jag inte mer tid o sitta här. Pusshej!

Inga kommentarer: