torsdag 13 oktober 2011

Tröttmössor



Typ vid 19 kom Emmie till mig o sa att hon ville ha varmare käder för att hon frös,
hon ritkigt huttrade när jag smorde henne för kvällen
(vilket vi alltid gör, smörja morgon o kväll pga hennes torra känsliga hud).

Hur som, efter det kröp hon upp i soffan och i nästa stund jag kollar ligger både hon o Mio i varsin soffa o snarkar.

När jag bär in de små känner jag hur Emmie är helt kokhet och huttrar i sömnen.

Nu får vi se om hon blir sjuk, eller så kanske är det nåt som gör över under natten?
Jag funderar på om jag ska färga håret imorgon, en annan ny nyans? Vågar jag?=)

Lr så låter jag håret vara...

Micke sa, jaha ska du ta blont igen?

Vadå tycker du att jag är finare i blont??

Stackarn började nästan stamma haha nee alltså jag är bara van med det blonda.

Det var väl lite försiktigare o finare sätt att säga ja du är finare i blont!? hahahah

Nån till som föredrar mitt blonda jag är min söta pappa,
jag bara VET att han kommer kommentera fint att nog klär det blonda dig bättre;)
Men nu ska jag vara mörk ett litet tag till iaf!=)

Och kanske besöka ett solarium i några minuter, det skulle verkligen behövas!

Nu tnker jag säga god natt.

Härliga fredag imorgon, med handling och presentjakt åt Colin.

Hoppas lilla krull mår bättre, annars blir det inte många knop gjorda.

Och så hoppas jag på att få mina provsvar imorgon!
Hyvä yötä Rotsalaiset ja Suomalaiset murut! ;)


Ja just ja, jag var tillfrågad ikväll om o jobba i jul.
Får la se hur jag gör men nog vill jag vara hemma med mina små älsklingar på julafton iaf.

Inga kommentarer: