torsdag 20 oktober 2011

En helt vanlig dag full av liv!

Lite bak....

Voila! Rocky Road för 1a gången. Mumma!

Biffen & bananen, det finaste jag har!
Så så nöjd över helgpengen som hon fick redan idag=)


Mys med mamma, bus med pappa =)
Mmm igår var jag så trötter så jag somnade kl.20 shitpomfritt!
Men det var välbehövligt!
Arb.dagen gick bra, jag jobbade med en annan timmis, en mkt rar kvinna!
Och barnen hade haft en bättre dag på dagis.
Efter jobb & dagis åkte jag o kottarna för att handla.
Jag har drömt om Rocky road sen jag var hos Martina i måndags.
Riktiga kaloribomber mej ojoj så gott!
Dock smakar allt så mkt bättre då man äter nån annanstans!!!
Barnen somnade gott och jag ska ta kväller snart jag med.
Imon är det fredagsmyyyyys!

1 kommentar:

Yasu/Tiera sa...

NAAAAM
mitä ihmettä oot tehny?? näyttää herkulliselta :)