lördag 1 oktober 2011

Älskade barn


I fredags =

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så.... ;)






Lilla storasyster fick oxå ett paket, nåt hon önskat ett tag nu.
Och hon blev såååå GLAD! Åååå jag älskar dom, sa hon=)


Baka baka baka =)
Muffins med smält choklad. Toppingen fixar jag imöra!
Blåst ballonger så jag är blå!
Imorse vaknade vi tidigt, som vanligt.
8.30 satt jag o barnen redan i bilen för lite handling.
På hemvägen plockade vi lite fina löv och di små tyckte det var riktigt spännande med spökvädret ute;)
Jättedimmigt och tom fullmånen syntes.
Efter det har vi bara fixat o trixat här hemma inför morgondagen.
Ska bli jättejätteskoj och träffa massa hjärtan!
Och det ska framförallt bli skoj att se Mio´s min när HAN blir uppvaktad och får trycka i sig hur mkt gosaker som helst (nästan iaf!!!).

Igår när jag bakade tänkte jag massor på det här med jobb.
Kanske borde jag utbilda om mig?
Jag slängde iväg ett sms till en vän som kör eget och evt ska jobba hos henne 1v här framöver, för att se hur allt funkar inom den branchen. *ler*
Jag berättar mer när jag vet mer och är säkrare ;)

Återkommer med bilder på små sötnosar från morgondagen!
Vi ska köra lite ansiktsmålning och jag tror (hoppas) det uppskattas av de små liven;)
Puss

3 kommentarer:

Laila sa...

Kan det kanske vara något på gång som har att göra med bakning?!!?
Sinas Cafe med hembakat bröd:
japp det låter som en succe.

Ha en riktigt bra dag med alla era nära och kära.
Hoppas Mio blir glad för sitt firande.
Kramis

Yasu/Tiera sa...

Apua Sina noita Emmien ihania hiuksia!!
En ees meinaa uskoo että se on sen omat <3
ja naaam mitä oot siel leiponu... *kuola valuu*

sina sa...

Laila,
kanske sådde du ett frö där?=)
Mio somnade nöjd och glad men ojojoj så trött!
Och det är mamsen med, så nu är det natten här. Love u

Yasu!!!!
Emmie on meiän musu!
Hahahahhaha.
haleja ja voimia kulta,
kohta sun oma musu on jo sylissä.
Rakastan sua!