tisdag 4 oktober 2011

Livet är en gåta...





...och ni är gåtans svar !

4 kommentarer:

Laila sa...

OOOHHH, vad fint sagt. Det gick direkt in i mitt mammahjärta.
meningen med livet är barnen. Och kärleken för utan den blir det inga barn, eller;)

sina sa...

Absolut!!!! <3
Jag lyssnade på 'aldrig ska jag sluta älska dig' och där sjöng de så och jag tänkte direkt på kottarna,
gick verkligen rakt in i hjärtat direkt=)
Pusspusspusspusspusspussssss på dig!

Laila sa...

Ja, den är jättefin. Om jag någongång gifter mig så skall någon få sjunga den under cermonin i kyrkan.
men jag lär nog aldrig bli gift....Micke vet inte hur man friar;)

sina sa...

Då får välla du fria lilla hjärtie!!!=)
Och jag ställer upp o sjunger, haha, eller, jag kan mima iaf! (mot småtimmarna!) hahah
Klart ni ska gifta er!
Jag vill gå på röllopp!!!! <3