lördag 8 oktober 2011

Mio & hans tjejkompisar ;)








Idag har vi haft besök av 7 helt underbara tösor.
När vi öppnade dörren ekade jamåhanleva i hela trappen och Mio tittade med stora ögon och sen blidde han lite blyg och gömde huvudet bland munkjackorna, haha.
Våran egna lilla Oleg (elektropop) fick sig en superfin gura som han lirat på ända tills han somnade.
Och så fick han ett jättefint munspel och den har han så generöst låtit Emmie spela på=)
Vi har haft en helt toppen em och jag hoppas att vi får till en dejt snart igen!
Väldigt snart! =)

Nu ska jag duka fram lite ostkrokar o Pepsi max och slappa till en film med Brad Pitt,
idag ska jag tvinga mig att vara uppe lite lägre *ler* för imorgon tänker jag ta mej lite sovmorgon! (det var inte igår precis)
Ha en härlig lördagkväll alla söta!

2 kommentarer:

Therese sa...

Söta söta Mio <3 Skjortan passa ju perfekt =)

sina sa...

Skjortan är som sydd för honom och han passar i den jättefint!!=) <3
Puss på er!