fredag 7 oktober 2011

Gick la bra ;)

Idag då jag kom till jobbet var höstfesten för patienter, anhöriga (o personal) i full gång.
En man som spela dragspel o sjöng, fin dukning o massa gott o äta.
Olika goda ostar, god fika osv.
Helt perfekt start på arb.dagen!
resten av kvällen gick tjoptjoptjop och det gick bra.
Och en bild på lilla nykomlingen i familian fick jag oxå=)
Hon har fått ett mkt speciellt namn,
men jag vågar inte tjoa ut namnet än för det verkar vara lite hemligt?=)
Jag har hunnit duscha, fixa tårtan och nu ska det slappas innan jag däckar.
Puss o hej, lilla söta mamma Lela, krya på dig!!!!

1 kommentar:

Lela sa...

Tack fina du!!! Jag är glad så länge det är jag och inte barnen som är sjuk :) Babbi-doo är snorig men mår bra, hon måste vara det enda barnet i världen som tycker att saltvattendroppar och snorsug är roligt :)