fredag 7 oktober 2011

Fredag igen

Då var det fredag igen!
Vi gick upp 5.30, åt tidig frulle och tog ett morgonbad ihop.
Vid 09 drog vi ut, men ujuj vad det blåste!
När jag stod o gungade barnen började jag titta vart fasiken är vagnen???
Och varför springer det 2 karlar typ där vagnen stod??
Då fattade jag att blåsten tatt vagnen!
De snälla männen lyfte artigt upp våran vagn som blåst ner i plaskdammen.
Som tur var, var ju vagnen tom och även plaskdammen var tom på vatten=)
Sen satte den riktiga blåsten igång och det började regna och vi hann hem precis innan det öste ner.
Tror aldrig barnen har följt med hem så snällt från parken förut? hehe
Nu sover kottarna en stund.
Jag har förberett lunch och vispat iordning chokladpudding till senare.
Vi hinner lagom handla innan jag ger över till pappa Micke och drar iväg till joppet.

Kl. 09 typ fick jag ett sms av min syster, yasmine var på väg för kejsarsnitt.
Nu börjar jag bli smått orolig här för det är 2tim sen och min syster som väntar på rummet (på sjukhuset) har inte hört nåt än!
Men allt är säkert som det ska!
Måtte allt vara bra!!!
Jag får sånna flash backs, men klart att allt är fint med älskade Yasmine & den lill* !!!
Alla är helt säkra på att det blir en tösa och det har jag oxå trott,
men imorse fick jag en sån stark känsla att det skulle bli en pojk?

Men men, nu ska jag dona lite här.
Ha en underbar fredag alla söta!!!!

Inga kommentarer: