fredag 28 oktober 2011

Fredagsmyyys!

Emmie hade ritat/pysslat åt mig så fint på dagis så jag var tvungen att rama in den;)
Hittade lilla Emsan så nöjd uppe på köksbänken mumsandes på en fralla.
Massa gott från Martina´s.
En av de finaste tjejerna jag känner, ett rent, stort, varmt och gott hjärta har hon.
Så glad att jag har såna människor i mitt liv.
Hon ger så himla mkt energi & glädje.
Vi har haft en bra vecka.
Micke har varit krasslig men jag & barnen har kört på som vanligt.
Vips så var det helg igen.
Det är såhär det ska vara *ler*.
Men nu ropar sängen.
Trevlig helg alla söta!

3 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

naaam .. mitä hyvää siel oikee on :) ootteks vähä ahneit ;D

sina sa...

Joo me ollaan pahoi porsait!! Hahahahha.
Sain mun yheltä hyvältä ystävältä sä tiiät,
sillä on oma leipomo ja kahvila ;)

Yasu/Tiera sa...

Oii, no mä aattelinki et just sieltä.naaaamm