lördag 29 oktober 2011

En mkt braig dag!

Jag är inte så mkt för Halloween, men lite spindelnät i fönstret fick det bli;)



Blir sminkad på M.berg
Huuuu så läskig!!!
(kalla mig känslig men jag gillar inte riktigt att de målar blod runt munnen sådär!)

Lite nytt till våra solstrålar.
För det 1 a vill jag börja med att barnen sov TOKLÄNGE idag, för att vara dom!
Märkligt det där, när Micke har dom sover dom längre.
Efter mitt pass kom Micke o kottarna o mötte upp mig.
Vi tog en god fika, sen fortsatte vi mot Marieberg, som resten av Örebros invånare kändes det som.
Efter ett par timmar fick det bli mat och fortsätta med pyssel och lördagsmys.
Vi har haft en jättebra dag och nu känns mina ögonlock väldigt tunga,
så jag ska försöka orka mej på att se lite film o sen somna nöjd och glad!

2 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Hejsan hej! Du har ju så många goda idéer och bakar så mycket fint :) Sitter och lurar lite på vad jag ska baka till Novas lilla prinsesskalas. Var lite sugen på att göra de där cupe cakes med chocklad på som du gjort. Är dom svåra att baka? Dom ser ju gudomligt goda it oxå. Finns det någon möjlighet att jag kanske kunde få receptet på dom? Kramar

sina sa...

Hej gumman!
jag älskar verkligen att baka!=)
Vilka tänkte du på då?
Mums mumsen??
Eller vanliga choklad cupcakes?
Om du tänkte på dom jag hade på Mios kalas, så heter de hi hat cupcakes och receptet hittar du lätt på nätet, leila bakar hi hat cupcakes.
Det är som mums mums inuti!
De kan ju bli ursöta till ett princesskalas med nå söta rosa eller rödprickiga formar till!!=)
Sen kan man byta ut muffinsbotten mot tex mariekex?
För med muffins blir det GOTT,
men väldigt mäktigt o mkt att äta.
Dom är inte alls svåra att baka,
men tar lite tid.
Du kan lätt göra dom nån dag innan!
Sen kan man ju även toppa dom me nå sött strössel!
Bara o fråga om du har nå funderingar! Lycka till o kramar