söndag 30 oktober 2011

Jag ska måla hela världen lilla mamma...



Nu är det kväller och jag håller på o målar här hemma och får inte låten jag ska måla hela världen lilla mamma ur huvudet.
Annars då?
Joo, Emmie är förkyld och båda barnen har varit sååå överenergiska idag så det inte är klokt.
Dom har busat och tjoat och brottats, skrattat men oftast slutar all skratt med gråt då de råkar göra illa varann.
Jag vet inte hur många ggr under förmiddagen jag fick hyscha ner de små liven och dra isär dom?
Hur som, efter att vi ätit lunch tog jag med Emmie ut för ett par tim handling.
Det blidde några affärer i M.berg + Ikea.
Vi hittade en hel del fint och lilla snorsnorpan var hur lugn och glad som helst.
Vi stötte på Ida & Sussi också och när de gick och Ida var på andra sidan av affären ropar Emmie ; Ida! Love youuuuu!!!!
Heheheh, såg ut som att en o annan fick ett leende på läpparna;)
Hur som haver,
när vi kom hem fortsatte barnens kamp om mammas uppmärksamhet o allt dragande i varandras kläder, de skrattar med och åt varann,
men det blir lite väl hårdhänt och tokigt alldeles för ofta.
Summan av kardemumman ; båda somnade totalt utmattade.
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda?
En ledig dag då dagis har stängt! Puss hej!

Inga kommentarer: