måndag 1 november 2010

Lite sioså

Idag känner jag mig faktiskt ledsen, eller nu känns det bättre igen, men imorse kändes det bara buhuhuhuuuuuu !!!!
Vi skulle iväg på lekdejt o pyssel hos Eva & hennes små.
Söta hade köpt pärlor så barnen skulle få pärla och jag såg självklart fram emot o få umgås, bubbla och leka tillsammans med barnen.
Men som det ofta är för oss numera så fick vi avblåsa det hela.
Vi kan ses en annan dag, inte mer med det, men jag blir bara ledsen över att vi missar och blir 'fast' här hemma så ofta pga sjukdomar.
Det är faktiskt inte alls så skoj!
Hur som så begav vi oss ut iaf. Frisk luft skadar INTE och då kan inte 'vi' smittas heller.
Idag har det inte varit Emmies dag heller.
Stackars börjar nog bli ruggigt less på detta?

Jajja, imorgon är en ny dag!
Tror min känslighet idag beror mkt på att det var en tuff natt som slutade med att jag somnade på golvet brevid Mios säng och sov max 4tim och inte ens i sträck.
Jag börjar bli gammal och behöver min vila! hahahahahha
Men det positiva inatt var att Emmie sov som en prinsessa helt själv i stora sängen.
Ja herreguuud, snacka om familjen taikon!
En liten i stora sängen, en i soffan,
en på golvet brevid Mio i emmies gamla spjälsäng i lekrummet.
Jaa-a, ibland får det bli som det blir helt enkelt=)
Allt för husfriden!!! =)

PUSS
Emmie tog inte ens av sig pyjamasen imorse innan hon klädde på sig och skulle iväg o leka o pyssla hos Daisy, Lucas & mamma Eva. (Men tyvärr fick vi avboka det hela.)

1 kommentar:

Eva sa...

söööööööta ni!!!! Pusspusspusspuss, snart tar vi en date med barnen ni e ju på bättringsvägen! ;0))