måndag 22 november 2010

Helt otroligt=)



Lite morgonbus med mina små=)
Mio tyckte inte om att klä ut sig till tjej så jag fick klä av honom igen trots att emmie så gärna ville att brorsan oxå skulle vara en prinsessa=)

Idag har det snöat och snöat och jag tycker det är såååå vackert!
Jag fick 2st julstjärnor av Micke och barnen och nu börjar julen smyga sig in hemma hos oss!
Det gillar jag!
Tjugo i sju sov båda barnen, hemmet var städat och fint, ingen disk, ingen tvättstuga,
alltså behöver jag plocka NADA!
När hände det sist? Jag kommer inte ihåg.
Men guuuud vilken skön känsla att bara få sätta sig ner och göra absolut inget!=)
Nu ska jag hälla upp ett bad och lägga mej där o bara vara. hejhej!

3 kommentarer:

Therese sa...

Vilka fina prinsessor du har Sina ;-)

Laila sa...

Jag kan förstå Mio. Han kanske hade velat vara prinsessa om han fått den blåa klänningen. det vart nog lite väl tjejigt för honom med rosa klänning.;-)

sina sa...

HHAHAHAHHAHAHAHA Där sa du nåt laila!!! =)

Therese, tack så mkt gumman;)

HaE en gul och en mörkare blå klänning med om era sessor vill vara med o leka?=)