söndag 21 november 2010

Födelsedag

Igår var jag en sväng till tälje för o fira sötaste lilla Mili som blir 1år stora tjejen imon=)
Massa massa folk o massa gott att mumsa på.
En riktigt trevlig dag hade vi och lilla Emilia trivdes nog gott.
Hemresan var inte fullt så trevlig, mörkt och snöigt/regnigt,
men det gick!
Hemma stod lilla Emmie o väntade i fönstret och hon blev såååå glad när jag kom hem.
Älskade gos! Hon släppte inte min sida en sekund fram till att hon somnade=)
Så hade jag ju med mig massa skoj hem, som vanligt.
Fina saker från Carro och Reja och braiga krämer från Finland.
Tack söta ni är så himla GULD!

Så, imorgon fyller Emilia första året.
Bästa Ida fyller år. Lilla Madde blir 4 och prinsessan Lea fyller oxå år.
GRATTIS ÄLSKADE SÖTA!!!!!

Idag trodde jag att vi skulle få en härlig utedag med pulkaåkning, men det har bara varit blött!
När ska den riktiga vintern komma?
Nu är det filmtajm här. Hoppas alla har haft en riktigt bra och skön helg.
Det har vi, trots vattkoppor.
Emmie verkar faktiskt inte lida så väldigt över det, vilket jag tycker är himla himla skönt!

1 kommentar:

loijsan sa...

Tack för att du kom och tack för fina presenter!
Tur att det inte är så lång tid kvar innan vi ses igen =))