tisdag 16 november 2010

Fin dag


Natten var lite bättre och sånt märks på en gång.
Idag mös vi hemma på fm och *peppar peppar* är Emmies eksem något bättre!
På em tänkte jag att nu drar vi till Karlslund o kikar på hästarna,
men inte fanns det en endaste polle ute i hagen.
Då åkte vi till stora holmen för frisk luft och lek i parken.
Vi var dom enda som tänkt tanken, det var ju kallllllt, men då hade vi heeela parken för oss själva och barnen lekte glatt =)
Mio blir alltid jättelissen när det är dax att gå,
spelar lixom ingen roll hur länge vi varit ute, lilla sötbullen.
Men väl i varma bilen var han nöjd och det var Emmie med.
Frisk luft o lek i det fria ÄR bäst!

Vi ska få nytt trägolv i köket nån gång i december yeeeey!
Och då ska kusinerna kakla om ååå så jag längtat!
Och nyss fick jag veta att jag ska få en tvättmaskin!!! Tack tacktack säger jag!
Nu är det bara diskmaskin och nya färger på väggarna som står på önskelistan!
MEN vi tar en sak i taget! =)

Inga kommentarer: