fredag 5 november 2010

Helg!








Väntar på pappa =)


Älskade lilla tokunge !



Det har varit så himla mysigt att få umgås med våra hjärtan från Luleå.
För det mesta har de varit hos oss men även åkt på sina egna shoppingtripp, turturduvorna har varit och ätit på tu man hand och så, men vi har hunnit umgås massor och det känns helt tomt igen nu när de åkt.
Men jag är så glad för att ni kom och piggade upp våran vardag älskade söta!
Johanna tycker så väldigt om barnen och sånt värmer mitt hjärta.
Det får mig att önska så av hela hjärtat att jag hade många av mina hjärtan här närmare.
Emmie har verkligen varit i sitt esse idag, ibland blir hon sådär överglad liksom.
Johanna bara skrattade och tyckte väl att lilla Emsan var en av de mest energiska hon träffat?
Hahahhahaha 'moster' blev totalt utmattad av att bara se lilla krull fara runt här hahahha.

Hmm, klockan är snart 21 men känns mer som tolv!
Jag är så trött!
Så nu ska jag tända lite levande ljuuuus här hemma o duka fram chockoladen o slappa innan jag somnar.
Trevlig helg på alla söta stjärnor!!!!

Inga kommentarer: