torsdag 4 november 2010

Suprise

Igår kändes det trist då Laila & sessorna skulle ha varit hos oss,
men pga sjukdom från båda hållen vart det avbokat.
men på kvällen får jag ett MMS från Rogers tele med en mörk bild på ett hus och texten ; känner du igen huset??
Jag tittar o tittar, kan det vara tältvägen? Där jag bodde förut innan jag flyttade till örebro.
Nee, det är tegelgatan får jag till svar!
Ööö va? Det är ju här, eller?
Jag kikar ut genom köksfönstret och där står Johanna och vinkar glatt!!!!
Johanna ända från luleå lixom!
Jag studsar ut jämnfota och blir så glad så jag tar till lipen, hehe.
Idag har vi haft en jättemysig dag med Johanna & Roger.
Bara varit o myst hemma och tagit en frisk promenad ute o UMGÅTTS.
Dom har varit till ullared och julshoppat och stannade till i örebro för att överraska oss och övernatta 2 nätter på hotell. Lyxigt lyxigt=)
Imon bitti kommer de hit och umgås lite innan de åker vidare till Sthlm och sen hem till Luuule.
Barnen har haft en fin dag det vet jag, massa sääärlek från moster Johanna och tidiga julklappar fick dom. Och glass i massa olika smaker hehe=)

Imon är det fredag, veckans bästa tycker jag. fredag em/kväll, då har man hela helgen framför.
Dessutom är barnen på bättringsväg och det känns GOTT!!!!!

2 kommentarer:

annika sa...

sötnosarna era=)ohhh pippi i bakrunden!! Härligt härligt...ja snart är det jul igen;) Massa kramar och hoppas barnen får hålla sig friska oxå!!!Kramar.

loijsan sa...

sötbubbo klappar händerna åt sig själv =)) haha
Saknar er <3