torsdag 11 november 2010

Mkt o se fram emot

Imorse pratade jag länge i luren med min Loijsan.
Prata om allt mellan himmel o jord och sånt gillar jag.
Sen bestämde vi att annandagen har vi jul här hemma hos oss!
Då kommer min sida av familjen hit. Godeguuud så mysigt det ska bli!!
Fullt hus och julemys det gillar jag MASSOR!

På lördag hoppas vi på besök från Lelan med familj, om de är friska.
Skulle vara såså himlans trevligt!
Nästa helg är det dax för lilla Milia 1års kalas.
Tänkas att lillsnorpan blir stora tjejen=)
(lustiga är att samma dag som Mili fyller 1, fyller även lilla Madelei år, och söta Lea fyller och allas våran Ida passar oxå på o fylla år då!!! Mili & Madelei fyller tom precis samma tid, på minuten! Hur stor är chansen lixom???)
Därefter hoppas vi på besök från Laila & sessorna som jag saknar massor.
En heldag med loijsan & Carro är inplanerad vilket jag VERKLIGEN längtar till.
Sen är det flera stycken sötnosar som fyller år och SEN är det jul !!!!
Jullunch hos oss på självaste julafton, hoppas alla kan komma då!?
Juldagen blir det familjemys.
Och som sagt annandagen med alla från 08 hållet.
Nyår hoppas vi kunna fira hos Joni ,Loijsan & lilla My.
Det lär vara en upplevelse o se alla fyrverkerier från deras balle! 6te lr 7de våningen?
Man ser över precis HELA stan.

Så nu blir det full rulle fram tills nästa år och det tycker jag om.
Måtte barnen hålla sig friska nu !!!! =)

Mot kvällen åkte jag & Annica en sväng till ikea.
Annica shoppade till sin nya fina lgh.
Tröttheten slog mej som en klubba i huvet när vi kom in på Ikea.
Kanske var det för att barnen inte var med och man slappnar av på ett annat sätt?
Hur som var det mysigt att få umgås ett par timmar, helt i lugn o ro.
Barnen var vakna när jag kom hem men somnade på max 5minuter då jag kommit hem.
Imon är det fredag, bästa bästa.
Och justja, på söndag är det ju fars dag! vad ska man hitta på då???

Och justde, om några veckor går Micke på pappaledighet,
snålt om jobb på vintern som anläggare, vad kan vara bättre då än att ta ut sina pappadagar?
Huuur som, jag har redan planerat i min skalle att då ska det minsann kaklas om i köket och kanske tom nytt golv läggas.
Sen ska hemmet målas/tapetseras om, i den takt plånboken tillåter!
Ooooo så skoj så skoj!!!!!

3 kommentarer:

Milla sa...

Jag säger som du sa till mig; Roligt att ha en massa skoj att se fram emot!:)
<3

loijsan sa...

Någon som är på ett väldans bra humör ser ja ;)
Längtar verkligen till allt skoj =))

sina sa...

Menar du mej??
javisst, ibland så.
Idag är det lite lite värre med den saken, får ju aldrig sova så idag är jag gråttrött! Hur går det med Milis sömn, fler hela nätter?
jag önslar att våra små var mer sömniga på nätterna!