måndag 29 november 2010

Kallt!


Jisses vad kallt det har varit och ÄR idag!
Vi var ute en sväng.
Jag var och tog nya prover och har fått upp mina järnvärden till 130 hejahejamej!
För 2mån sen låg de på strax över 100.
Sen så har jag fått min tvättmaskin idag tack till Jenny & Fredda!
Fredrik berättade att han införskaffat sig en tomteutstyrsel och verkade ivrig på att få vara tomte på julafton, men jag är nog ivrigare hahahhaha.
Ooo jag längtar så efter att få se barnens miner.
Emmie samlar på sånnadär tomtar som ser ut som dockor.
Hon älskar tomtar!
Så det ska bli kul o se henne när tomten kommer på riktigt hem till oss liksom! Hohohoooo!
Ohherreguud jag är ju som ett barn själv ju hehe.
Nu har jag haft dagligen ont i huvudet i över en veckas tid. Skit är det!
Precis som att nacken är i totallås.
Men dagarna rullar på i sin fina snabba takt som vanligt ;)
På fredag, Ullared lr inte?? Beror på vädret!
Tydligen blåser bilarna av vägen i princip neråt landet.
Vi vill till Ullared, men vi vill gärna komma hem till våra små sötnosar igen också..
Hoppas vädret lugnar sig ! Pöss

Jusste, inatt när emmie hade sin nattliga klåda och jag hämtade krämen och smorde hennes små händer och armar,
då sa hon halvt i sömnen ; tack så mycke mamma!
Ohhhh, då kan jag lova att jag så xtra mkt ville ta bort hennes besvärliga klåda och bara krama henne för resten av livet.
Älskade lilla troll.

Inga kommentarer: