fredag 5 november 2010

Sova???

Grannen över har haft fest, inge mer med det, jag unnar folk roligheter för jag har själv varit där för 100år sen, men måste man gå på hälarna så det låter som en bunt elefanter som stampar där uppe så sovrumstaket håller på att rasar och okej och sjunga med till låtar, men att yla rakt ut bara, det är INTE trevligt att lyssna på halv ett på natten! Grrr!

Mio har vaknat precis helatiden inatt. (Eksemkli)
När han väl däckade var det Emmies tur och vakna till klåda.
2 eksembarn + sova går inte riktigt ihop.
Vid 04 vaknade Mio helt, ropa rakt ut o blingbling så var Emmie vaken!
Klockan är nu halv 6, vi har redan varit uppe ett bra tag.
Barnen tittar på Madicken och äter TIDIG frukost.
Nu ska jag se om de kaaanske vill sova lite, för jag är trött så trött så kroppen bara värker!

2 kommentarer:

Fia sa...

Tack, känner mig ganska stark och framförallt tålig. Men ibland så brister det även för mig ;-)

Så när nånting går riktigt illa.. som nu med min mormor så blir jag lite så här "varför händer allting just mig???" haha, jag sparar allt tråkigt, argt och ledsamt och sen kommer allting på en gång :-(

Men jag kan säga att barnen har gjort mig väldigt stark som person, och hade det inte varit för dom så hade jag nog givit upp många gånger...

sina sa...

Helt rätt söta Fia!!!
Barnen är den största anledningen till att orka kliva upp på morgonen.
Kämpa på gumman! <3