onsdag 17 november 2010

Mitt liv mitt allt





Mitt hjärta blir verkligen så varmt o fyllt av kärlek av ens tanken på mina små.
HUR kan man älska så fruktansvärt mycket??
Jag kommer ihåg att jag och en vän diskuterade barn för många herrans år sen och hon sa att det är så stort och en sån enorm känsla, så mkt kärlek.
Aa jag kan tänka mig det svarade jag.
Ja, fast man kan inte förstå förrän man fått egna barn sa hon.
Nehee tänkte jag och jag undrade många ggr då HUR det skulle kännas?
Men nu vet jag!
Och du hade helt rätt Camilla, jag hade inte en aaaning då!=)

Idag fick vi brev från USÖ.
Den 9de Dec tidigt på morgonen ska Mio operera in rör i örona.
Äntligen!!!!
Fast jag blev så nervös! (ja alltid ska det vara nåt hehe)
Jag är inte ett dugg nervös över att de ska göra nå fel för det är tydligen en enkel operation,
men jag är nervös för sövningen!
Men det kommer o gå bra!
Och snart förhoppningsvis slipper Mio ha så ont i sina små öron!

Vad har vi annars gjort idag?
Micke är sjuker här hemma, så på fm passade jag och emmie på att dra ut i vita vinterlandet och handla lite till Mili som fyller 1år.
Kalajs på lördag! Mysmys!
Minus 10grader och vitt av kylan har det varit idag och inatt ska det visst snöa?
Yeeeey säger jag isf, underbart!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Mm, nu vet du!! :)

Usch, kan inte va kul att se sin lille prins bli sövd! Men han kommer må så mycket bättre sen så det är det värt...
<3

Laila sa...

Jag tycker mig se att lillstumpans händer ser bättre ut. Stämmer det?? Isåfall vad skönt om ni har hittat något som hjälper. Har funderat mycket på vilka råd jag skulle kunna ge men jag har ingen erfarenhet av sådana eksem så....
Jag förstår dig precis vad det gäller sövningen av Mio, läskigt, men sen kommer han att må så mycket bättre.....

sina sa...

Laila det stämmer, dom blir bättre o bättre dag för dag.
Hoppas det håller i sig ett tag nu! <3