fredag 19 november 2010

Vattkoppor?








Det verkar inte bättre än att vi har fått vattkoppor in da casa?
Emmie har prickar och jag började goggla och det ser ju precis ut som det.
Tempade bara 37,7 så tempen är det ingen fara med + att hon är som vanligt,
om väldigt rastlös vilket jag förstår!
Det är väl bra att de får vattkoppor nu så har man det ur världen liksom,
MEN det var väldigt dålig tajming, eftersom vi skulle på Milis 1års kalas imorgon och har VERKLIGEN sett fram emot det!
Kalaskläderna var tvättade och framlagda och Emmie nämner Emiliiivia flera ggr om dagen.
Jag blev verkligen innerligt så ledsen när jag insåg att barnen inte kan åka.
Mina älsklingar som missar ännu en rolig dag pga sjukdom.
Det är bajs!
Men om barnen inte är alltför kinkiga lr har feber åker jag en sväng och levererar paket och gosar med födelsedagsbarnet?!
Och kramas med mina söta! Blääää vad jag saknar dom!
Det e tufft att det ska ta 4timmar i bilen att ta sig till dom. Skittufft!
Just nu är Micke ute med jobbet. Käk & bowling. Kulkul!
Jag och barnen har bakat pepparkakor och myst till Mary Poppins =) Lovli!
Jag ska ta o lägga mej i soffan o slappa lite innan jag ska sova.
Barnen snarkar gott men ändå lite oroligt, de kliar sig.
Hoppas inte Emmie får så ruggigt mkt prickar för stackarn har lidit mer än nog pga klåda på sistone. Förresten så ser hennes eksem såååå mkt bättre ut! =)

TREVLIG HELG ALLA SÖTA!

1 kommentar:

Laila sa...

Oh, en liten prickikorv;).
Nu är det bara att hoppas att Mio får det på en gång så att det hinner gå över till den 9:e.
Hoppas du vågar dig iväg till 08:orna och kramas lite trots sjuklingarna där hemma.

Kramis