söndag 31 oktober 2010

Duktigaste Emmie


På em var jag iväg med Emmie till doktorn då. En mkt trevlig doktor som var jätteduktig med barn *uppskattat!* Hur som, fick Emmie penicilin för som jag anade har hon kliat så mkt så det har blivit en infektion. Och så fick hon Tavegyl mot klådan tack gode guuud hoppas den hjälper!!!!! Man brukar visst bli trött av den, men det kan jag lova att det inte märktes ikväll, hehe, MEN hon var lugnare och hade inte miljoner med myror i brallorna pga klådan & svedan. Hoppas det håller i sig inatt med!!!!! Om en vecka ska Emmie till barnläkaren så vi får se vad som händer o fötter då? Nuuu håller jag på o tvättar allt vad jag orkar, fortsätter med resten imon kväll. Parfymfritt & mild sköljmedel it is! (har kört parfymfritt förut med, då gjorde det ingen skillnad, men eftersom det är så pass illa nu så jag testar igen!!)

Imorgon är det 1a november och vi närmar oss julen!!!! Jag hatar kyla men jag längtar till snön! Att få vakna upp en morgon och det är helt vitt ute! Och se barnens miner=) Jag verkligen älskar julen !!!!

Inga kommentarer: