tisdag 5 oktober 2010

Vardag igen då

Glada Emmie-bus & gladaste Mio


Jodå vi har haft en bra dag idag.
Emmie blev glad över o få komma till dagis.
Mindre glad när jag kom o hämtade o väckte henne.
tydligen hade hon somnat lite senare än andra då hon hade svårt att komma till ro.
Ute sprang det en annan liten flicka med Emmies jacka och nya skor,
hömm, hehe, lätt hänt, bådas namn börjar ju på E ;)
Efter dagis fick barnen lite mellis och sen fortsatte vi ut till parken.
Underbart höstväder!
Vi stannade ute i 2tim.
hem o badade o lagade middag och sen nattade jag båda sötnosarna samtidigt,
de snarkar lugnt o gott sen 1tim tillbaka.
Min tur snart!
Först ska jag fråga Micke lite snällt om han har lust o ork o knåda min nacke lite;)
Nattinatt





Plockar fickorna fulla med ekollon o kastanjer.
(Efter att ha lekt färdigt med dom hemma hamnade dom i pottan ; bajsss!)

2 kommentarer:

Lela sa...

Vi måste verkligen ses snart! Vi ska bara få ordning på nya hemmet o så ska vi till Östra med Babbi för rtg nästa vecka men efter det då jäklar ska jag leka med Emsi-Lou o Mio B Good! pöss

sina sa...

Ja DET skulle vi gilla söta !
PUSSSSSSS