tisdag 19 oktober 2010

Ja jag blir less!


Nu är jag less och ledsen o gud vete vad.
Som jag skrev blev det en tripp till jouren i söndags kväll med Mio.

Igår kväll fick han RUGGIGA utslag o grät, skrek o kliade kliade.

Vid 22 satt han i badbaljan o svalkade sig och lugnade sig något.

Micke ringde 1177 och de sa att det kunde vara en reaktion på pc´n och vi skulle hålla koll på hans andning. HUH!
Natten var sisådär, men lilla bubb andades lugnt iaf.

Idag har jag ringt runt överallt, det finns inga läkartider och jag får inte ge honom nå mer Spektramox (pc), öron kan läka sig själv sa dom,
men då kommer han få ännu mera ont innan det är över! Tjena!

Skriv ut annan medicin!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????

Bvc blev arga och undrade varför inte öron näsa hals hjälper oss NU???

Han ska ha rör nunununuuu enligt sköterskan.
Om 45 minuter ringer dom från öron, men denna gången gav jag dom Mickes nummer,
han är hårdare än mig.
Håller tummar o tår att stackars lilla Mio ska få hjälp, det här funkar inte längre.

Jag är så trött på att se honom sjuk o ha ont jämt,
trött på att proppa i honom penicilinkur efter penicilinkur,
trött på att känna mig som en urusel flickvän,
vän och en dålig mamma då all min energi går åt att kurera barnen och trösta barnen.

Vad sägs om att kunna få vara en mamma som hittar på saker med friska o pigga barn som mår gott??

Att få vara en glad och kärleksfull flickvän/sambo utan att somna ståendes?

och att kunna få vara en vän som orkar finnas där för dom man älskar?

Eller vad sägs om att kunna säga att allting är bra och att verkligen MENA det från hela hjärtat??

3 kommentarer:

Anonym sa...

All min styrka till er! Å ibland lyssnar dom mer till en man tyvärr men så är det! Så Micke får säga sin sak så kanske dom lyssnar!

Milla sa...

Men stackars liten! Hoppas dom sätter in rör, för annars lär han ju snart bli immun mot pc?!
En massa pussar & kramar till hela familjen! <3

loijsan sa...

Älskade Ni!
Hoppas verkligen Micke visar den sura sidan för nu måste dom fan göra nåt!!
Ska öronen läka själva? mhm ja då kanske dom vill känna smärtan som han kommer ha under tiden! Idioter!

Hoppas de går bra idag iaf!!
Pussar