söndag 24 oktober 2010

Partej






Igår hade vi det jätteskoj på Evas coctailpartej.
Mkt skratt, gott o mumsa på, goda drinkar, ROLIGT spel, dans och ännu mera skratt.
Tack till söta Eva som skämde bort oss mammor sådär=)
Ute hann jag vara bara typ 10min, sen tappade jag bort alla mina flickor o drog hem.
Vad kan kl ha varit? halv 12?
Men det gjorde inget, då slapp jag bli så dålig som jag brukar kunna bli.
jag orkade tom ta hand om mina små sjuklingar på natten och gå upp hyfsat tidigt på morgonen.
Nästa gång blir det ingen krog för mej.
Roligare med hemmafest lr kanske gå ut o äta o dricka lite.

Hur som, tack för en helmysig kväll söta!

1 kommentar:

Eva sa...

Tack själv finaste Sina! Jag hade toppen kul här hemma med er MEN jag håller med...nästa gång får det bli mat ute istället & sen hem i lagom tid! ;0)) Kanske e åldern men jag känner lite (som dig) att party hela natten tiden e förbi! hahaha KUL hade vi i alla fall!!! TACK söta...Puss