fredag 22 oktober 2010

HELG



Den där skon skulle Mio kunna använda som en kanot?
Vill börja med att berätta att idag föddes det en lite sööööt tösa till stora världen!
Jag kan inte sluta titta på hennes bild i min mobil=)
GRATTIS till Therese och resten av familjen!
Hoppas vi kan ses inom snar framtid så jag får snosa på lilla älsklingen !!!!


Idag har vi iaf haft en bra dag.
Imorse var jag & Mio till öron näsa hals.
Emmie fick vara hos bästaste annica & hennes små.
Jag gjorde misstaget att säga tidigt till Emmie att hon skulle dit för hon klädde på sig ytterkläderna över en timma innan vi skulle åka iväg o ställde sig startklar i hallen med sina dockor, lilla krull=)
På öron gick det bra, fortf röd på höger sida men han klarar sig utan medicin!
Nu väntar vi på operationen då.

Micke är nu hos sin Adde och ölar lite.
Jag ska ta o sova, försöka iaf, Emmie hostar så lungorna håller på o flyga ut=/
Stackars liten!
Imon är det min tur att få komma ut lite=)
Annica ska komma hit ett par timmar innan o vi ska preppa ihop lite.
Lr, Annica ska preppa mig!=)
Jag är INTE duktig på smink o det har jag aldrig varit, har inte ens varit så intresserad,
så ja jag behöver hjälp av ett proffs=)
Roligt ska det bli iaf! Så tack till Eva som bjöd oss på hennes Coctailparty=)
Jag är peppad!!!!

1 kommentar:

Milla sa...

Ha en underbar kväll nu:) <3