lördag 2 oktober 2010

Tack för en jättefin dag alla söta !

Finaste Ida & lillfinnen

Micke tyckte att om han fick göra en Sverigetårta idag så skulle jag få göra en med finska flaggan imorgon när min sida av nära o kära kommer .
Men jag väljer nog att dekorera utan en flagga? Hehe
Emmie dregglar efter cupcake´sen, men sen ville hon ändå inte äta, nånting alls faktiskt!
Ett par små godisbitar, sen fick det vara bra.
Massa fina paket ! tacktactack !!!
Emmie & Ebbe ; lika barn leka bäst ;)
Födelsedagsbarnet fick maaaaassviiis med uppmärksamhet av söta tjejer =)

Söta Jenny
Den svåraste pinjatan ever hahahha.


(Mina vänner! När ni kommer hit, snälla ge Micke en pik om kaklet i köket!!!!
Vi har haft nytt och fint kakel på lager i snart ett år, men inne i garderoben gör den ingen nytta!!!! Tror Jenny påpekade det för Micke idag? Bra där isf! Fortsätt så alla söta!
Kanske hinner jag då få nytt o fint i köket innan jul iaf, eller så?)

Nu måste jag sova, för imorgon har jag massor att stå i innan det kommer massa fler hjärtan hit.
Jag kom på att mina bakverk, förutom bullarna o snickersen kommer inte att räcka, så imon blir det till o bakabakabaka en liten kaka=)
Förresten så höll sig Emmie feberfri hela dagen men till kvällen steg febern till över 40gr igen.
Ge mej alla sjukdomar och allt ont istället för mina stackars barn!!!!!

Pusshej och tack för idag!

3 kommentarer:

Milla sa...

Åh, vilken mysig dag ni verkar ha haft!
<3

loijsan sa...

När vi ko pikade micke sig själv om kaklet;) haha Stackarn ville hinna först ;)

sina sa...

Hahaha e det sant? den lilla jäkeln!