lördag 9 oktober 2010

Som i dimma

Denna dagen har gått snabbt förbi, känns som om man varit inne i dimman på nå vis.
Men jag är trött, ä nog därför?
Natten som var var jobbig.
Mio hade ont i munnen och när han somnat in ordentligt vaknade Emmie en stund efter,
varm och ledsen, så snorig så det bubblar om henne.
Vi gick upp och gjorde välling o hon tog snällt Alvedon men Neceril det vill hon minsann inte ta!
Pulade upp högt med kuddar så hon skulle kunna sova någelunda och andas ordentligt och efter en stund sussade hon in ganska så sött faktiskt.
Men kl.06 var våra solstrålar uppe igen=)

Mickes Adde var förbi idag.
Jag har tvättat och handlat och vi har haft en mysig hemmadag.
på kvällen var micke Pizzabagare här och Emmie skulle prompt vara med och knåda med hennes deg hon oxå.
En supermysig kväll tycker jag.
Snart är det natten för tröttmorsan med!
Förresten så fick jag inbjudan till coctailparty i fredags. Rooolit!
Klädsen ; den lilla svarta!
Hehheheee vad jag skrattade när jag smsa Eva och tackade för inbjudan.
Men visst kan den lilla svarta vara en löst sittande sak oxå?
Jag vill inte se mej själv i nå åtsittande fodral just nu hahahhaha.
Men roligt ska det bli!
Inte alls så ofta jag gör saker utanför hemmet numera.
Därför blir det xtra skoj o uppskattat när man väl hittar på nåt =)

Inga kommentarer: