torsdag 21 oktober 2010

Mysig dag

Idag har vi haft besök av systrarna Bjerkenstam, världens goaste kickor som ger en xtra kraft o energi tycker jag!
Ida hade med sig symaskin o Sarah sydde in snabbt o smidigt min festblåsa, tack för hjälpen mina sötgummor!
Jag hittade förresten Annas pepparkakor o JULMUST till fikat, mmmm JUUUULIGT me like!
Helt plötsligt knackade det på dörren o där stod Annica & sötaste glafisen Ebbis och med sig hade dom present till MIG!=)
Duschcreme o bodybutter så jag kan dofta gött! Taaaack så söt du är då Annica!
Sen knacka det på dörren igen!!
Grannen kom med pajer, hur söt är hon inte????
Så ja, vi har haft en dag full med värme idag om man kan säga så=)

Imon kl. 10 ska jag o Mio till öron näsa hals.
Då ska Emmie leka hos sin Viggo igen=)
Hon ligger o hostar i sömnen nu o säger kallt kallt, älskade lilla,
hoppas hon inte är på väg o bli sjuk efter 3 dagar på dagis nu igen då????

En annan sak,, proppen har gått för Therese wiiioooooo snart kommer deras bebis!
Tänker på er gumman o skickar all min styrka, oh godeguuud så spännande!

Imon är det fredag som sagt.
Micke ska umgås med sina vänner på kvällen och jag ska försöka mej på att ta det riktigt lugnt o kanske tom sova i tid så jag är pigg o glad på lördag=)
För då ska jag minsann ut o dricka bubbel o svänga mina lurviga.
Shitpomfritt!

Inga kommentarer: