söndag 31 oktober 2010

Söndag






Natten som var, var just inge lek i det här hemmet.
Emmie hade det JÄTTE jobbigt med sitt eksem.
Hemsk klåda och sveda och tiotals små sår blandat med övertrötthet går INTE ihop !!!!!
Huuuu vad hon grät o skrek och det bara kröp i hela hennes lilla kropp.
jag försökte med allt allt allt men INGENTING hjälpte.
Tidigare på dagen var jag iväg och köpte krämer men det känns som att slänga pengar i sjön och att bara i onödan plåga stackars Emmie för verkligen INGET hjälper!
Inte finns det klådstillande att köpa receptfritt heller.
Så idag måste vi ringa jouren för jag tänker inte se henne lida så en natt till!
Fatta att en egentligen liten sak kan ställa till det så!!!!
När jag var gravid led jag av fruktansvärd gravidklåda ovh det var asjobbigt,
men det kan inte vara nåt jämfört med hur Emmie känner!
Dessutom har hon kliat så mkt så det börjar se infekterat ut på vissa ställen????
INTE KUL ALLS!!!!!!

Imon har vi bestämt lekträff och det har vi så sett fram emot,
men vi får se hur det blir med den saken??
Det verkar som att det ännu blir en veckas kurerande för oss här hemma,
med undantag för promenader, för frisk luft skadar ju inte!
Mios op är snart och då måste han vara frisk!!!
Så vi får bita ihop och göra det bästa av situationen =)

1 kommentar:

loijsan sa...

stackars lilla Emsi!
Hoppas ni får nåt som hjälper av dr då!
Blir ju väldans dyrt att testa en massa olika också!
Har Mio fått op tid? det har ja missat!!