onsdag 13 oktober 2010

snart helg!

veckan har gått i snorets tecken.
Idag har inte Mio velat äta o gråtit mkt och hjärtskärande o ropat mammmmaaaaaa många många många ggr.
Jag upptäckte att 2 sockerbitar är på väg där uppe, inte konstigt att han har ont!
Lille plupp.

I helgen är det kalas för allas våran lillfinne Colleboll, ska bli så skoj!
det lutar åt att jag & Emmie tar en mamma-dotter tripp och åker redan på lördag.
Vi får lite kvalitetstid ihop PLUS att vi får umgås mer med våra hjärtan!
När emmie var en liten bebis sov vi över ibland,
men nu är det ju evigheter sen sist.
Jag får ont i hjärtat av att åka utan Mio,
känner mig faktiskt lite dålig som gör det, hmm, men det kan ju vara så mys för lilla pappa att få vara med Mio helt själv.
Och mysigt för Mio med ensamtid med pappsen o lugn o ro i hemmmet, hehe.
Hoppas han inte har fullt lika ont i munnen då bara för DÅ klarar jag inte av att lämna honom.
jag har aldrig sovit ifrån min prins ju!
Hur som, ska det bli himla mysigt i helgen !!!

Vi har hållt oss hemma hittills denna veckan.
Igår hade vi söta Sarah här på fika. trevligt med sällskap!
Och idag var Annica & Ebbis förbi här en sväng.
dagarna bara går, fort fort fort!
Nu e det natten!

1 kommentar:

loijsan sa...

Inget att känna sig dum för!!
Det kommer gå fint..se det som att ladda batterierna för lilla Mio =)
Man måste få göra det ibland också!
Ser fram emot ert besök!! <3