torsdag 1 april 2010

Mio´s 6mån läkarkontroll & 1a april

Min lilla prins har vuxit fint. 65,5 cm 0ch 9kg.
Inte ökat så värst sen sist, men helt dugligt iaf och han är välmående, rund&go, och tom öronen såg okej ut.
Passade på att väga & mäta storasyster oxå som stannat upp lite granna där,

men det kanske dom gör? 82cm och 11,9kg med kläder+jacka på.
Vi pratade om det där med sjukdomar och att våra små jämt är sjuka,
men Dr sa att det finns ingen anledning till oro. Så är det bara för vissa barn.
Och det är bra sen i framtiden när de redan gått igenom de flesta bacilusker sen de var så små.
Våra små äter bra (förutom Emmie nu då), de får sina dagliga vitaminer och de växer helt okej, så theres no need to be worried! (min braiga engelska hahahhaha)
MEN! Fortsätter det såhär till sommarn,
då tar de svalgprover mm på Emmie sa den snälla farbror doktorn.
Till dess, bara o härda ut!
Och det gör jag, så länge jag vet att det inte finns nåt o oroa för sig sååå=)
Imorse blev jag totallurad av älskade Joona som just efter det inte var så värst älskad.
Hur som orkar jag inte dra hela historien men han skojade om fakstiskt ganska allvarliga saker,
fast saker som inte längre förvånar en...
Jag svalde det hela och trodde i princip att 'en ond ande' besuttit en människas kropp som kunde göra så hemska saker som Joona berättade för mej??
När jag säger med viss ironi MEN hemsk oro att ; Neee-e nu har nog djävulen flugit i henne??
Börjar joona gapskratta o jag tror att han garvar åt mej,
så jag börjar skratta själv när jag hörde hur det lät.
Men känner fortf mitt hjärta dunka o hur jag har gråten i halsen...
Lagom då utbristar gaaningen APRIL APRIL!
Hade han varit HÄR, hade jag ,, ja jag vet inte vad jag hade gjort? hehehehe
Men där fick han mig allt=)



Nu har jag massor o fixa med här hemma.
Fylla Påskägg till barnen, slå in paket, ja lite sånt, så jag säger hejhej och
GLAD PÅSK !!!!


Och TACK till sötaste Cash för fina påskkortet, ni e ju fööör söta!!!

2 kommentarer:

carro sa...

ÅHHH såå fin jackan va gumman! Båda två är så fint och tufft klädda<3<3 älskade små barn! Jaa det va riktigt elakt skämt faktiskt! förstår att du blev rädd söt.

Carro sa...

Bra där gumman:D:D Tänk vad mys det hade varit<3<3<3

Tack hjärtat hoppas ni också får en jätte mysig dag! saknar er MASSOR!!