torsdag 22 april 2010

LÄSTE PÅ FAMILJELIV!!! GODEGUUUD JAG GARVAR IHJÄL MIG !!!

Världens bråk med sambom pga av pruttar! :O

Allvarligt talat nu hur skulle ni se på den här situationen?
Är gravid i vecka 34 och är faktiskt ganska gasig nu för tiden haha.
Igår när jag och min kille skulle ha sex så körde vi 69an så slängde ja mig bort och råkade släppa världens brakskit, så då va de slut på de myset han satt sig i soffan och kolla på tv,jag kunde inte hålla mig för skratt och skratta nästan så ja grät medans han satt helt tyst. några timmar senare så skulle vi ta någon gott kvällsfika och ja släpper av en prutt till i köket men hallå vi har aldrig haft problem med att prutta för varandra, och han sa inte så mkt mer än att de va äckligt för att vi hade kylen öppen haha, sen efter ett tag när han åt ost med kex så råkade ja släppa ut ytterligare en prutt utan att tänka mig för men ja bad direkt om ursäkt, ja ba"oj shit förlåt ja tänkte mig inte för" eftersom att han åt, och han blev skit sur, satt å slängde ur sig de ena efter de andra och ja fnittra lite bara för att de va så fånigt att bli sådär sur och när vi satt och prata om de så bad han mig hålla käften och då satts bråket igång. För att bli sådär otrevlig för tre pruttar är de töntigaste ja hört. Han flippade ut helt och stod och skrek och skrek att jag var äcklig, att ja inte hade kontroll över mitt fishål, att jag var omänsklig osv, och ja drog tillslut till min mamma, orkade inte med honom och sov över här också.
Nu idag så ringde han och han blev lika sur igen när ja sa att ja tyckte att de va hans fel att de blev så stort bråk så han klicka mig och skicka ett mess där de stod att ja borde söka hjälp, att ja inte är normal, och att ja aldrig kan erkänna att ja har fel.

Men hallå? ska man verkligen be om ursäkt flera tusen gånger för att man fes?
Alla har väl rätt till de.

Är de bara jag eller skulle ni också bli sura på era killar om dom betedde sig sådär idiotiskt !? , okej ja pruttade i fel tillfällen men inte precis med flit? :S
Verkar itne som om någon kommer ge sig heller så är de här slutet för oss eller bara för att ja prutta? vilken störd jävel.

5 kommentarer:

loijsan sa...

AAAHAHAHA de va de roligaste!!!
tror kanske att man kan ta de lite lugnt med just 69an om man e höggravid o gasig;) ja hade inte heller blivit glad av en fis i ansiktet ;)

sina sa...

Hahahah Loijsan, jag som trodde du gillade o svälja gaser hahahahhaha=)

Anonym sa...

hahahahahahahaha j ja säger då de... har man inte bättre grejer att bråka om så varför inte?? hehehehe....

//ida

loijsan sa...

svälja gaser? ;) haha nej tack
Vet du hur mycket bajspartiklar de e i en fis? hahaha fyfan!

sina sa...

aa jag vet! hahah
och vi sväljer typ 10liter skitdoft om året eller vad det var. HUhh vill inte ens veta!!!