torsdag 15 april 2010

Mina älsklingsjeans!

Eftersom Mio tempar mellan 39-40gr på kvällar & nätter fick vi tid hos Dr idag för att se så snorpan inte blivit smittad av storasysters halsfluss, men icke det hade han inte. Skönt!
Dock var örat rött igen och så lämnade vi kisseprov men jag tror nog att det enda det handlar om nu är en envis långdragen förkylning?
Bara vi blir av med det här så ska det nog bli phraa=)

Imorse tänkte jag våga mig på att testa mina älsklingsjeans.
Ett par låga stuprörs LEE 24/31 som Joona köpte åt mej i födelsedagspresent innan jag vart pregnant.
Och jag fick på mej dom o blev sååååå GLAD!
Sen behöver vi inte bry oss om mammamagen o kärlekshandtagen som hänger över byxkanten,
eller att halva butcracken syns när jag böjer mej fram
jag fick på mej dom iaf o inte var det speciellt svårt heller.
TACK för låååga byxor säger jag!!!
Och tack för slappa tröjor=)

Nu ska jag fortsätta städa, renbädda o vika tvätt medans Micke & Emmie e ute o sparkar boll.
PUSS

4 kommentarer:

Therese sa...

Åhhh sånt blir man verkligen glad av. Önskar jag fick på mina jeans, men näääee får nog vänta ett bra tag ;))
Du är super fin gumman.
Joo har glömt att fråga, du hade en fin skjorta på dig när vi var hos dig. En vit var det! Är den ny eller gammal? Skulle vilja ha något sånt.

sina sa...

Hej sötnoos!
Tack vad du är snäll!!!
Oooo undra om jag hade min H&M skojrtblus då??
Relativt ny. Skönt med tröjor som man kan andas i hehe.
Jadu hehe ett tag lär du få vänta söt! <3
Puss på dig!

Carro sa...

Där ser du hur smal du är hjärtat! så fin!!

<3<3<3

sina sa...

Javisst söta du hehe,
men som sagt, det hänger o flänger många kilo över byxkanten heheheh.
LOVE U