onsdag 21 april 2010

Alldeles för tidigt!

Trots nya mörkläggningsgardiner tyckte Mio att vi skulle göra morgon kvart i 5 imorse.
Han brukar vakna o joddla där vid 4, men somna om snällt efter 30min joddlande lr så,
men inte idag!
Det var bara att kliva upp innan Emmie skulle vakna av hans glada hojt.
En timme senare vaknade Emsan oxå.
Bara o inse att vi har inte några morgonsovare till barn!
Men de somnar ju fint på kvällarna så,, kanske borde jag lära mig att lägga mig tidigt oxå,
så man får den sömnen som kroppen o knoppen behöver!!!!!!
Idag har Emmie jagkansjälv Bjerkenstam klätt på sig själv. Duktiga tjejen=)
Imorgon kommer mina älskade efterlängtade flickor hit från 08.
Yeeyeeeyeeeeey jag behöver en stor dos av dom mer än nånsin just nu!

1 kommentar:

loijsan sa...

usch vi har oxå en piggelin här hemma, sisådär 06.00 gör hon morgon!
Förrutom nu i två dagar då vi faktiskt hållit henne vaken till efter nio på kvällen...då har hon sovit lite längre på morgonen=)
I vanliga fall somnar hon ju vid halv sju - sju på kvällen av ren utmattning..vet inte riktigt vad som e bäst när man själv inte riktigt kommer i säng när man ska;) liknar mer natt än kväll innan man kan lägga sig.